Sve to ne bi bilo čudno da Radoslav Pavlović nije istovremeno i predsjednik Upravnog odbora Narodnog pozorišta i programski rukovodilac projekta „Milanski edikt”.
Narodno pozorište u Beogradu je svojim kapacitetima jedan od glavnih logističkih stubova obeležavanja vrijednog jubileja, a Stefan Pavlović ne vidi nikakav problem u činjenici da glas nije školovao na Muzičkoj akademiji i da mu je otac na pomenutim funkcijama.
- Da je moj otac urgirao, dobio bih neku od važnijih uloga u operi “Aida”. Ovako sam u podjeli dobio Kralja. Godinama sam samostalno odlazio na časove pjevanja i izučavao ostale predmete koji se inače rade na Muzičkoj akademiji jer mi u vrijeme prijemnog ispita nije odgovarao sastav profesora kod kojih bih pohađao nastavu na tom fakultetu. Ne vidim bilo kakav problem oko mog angažmana jer nemam formalno muzičko obrazovanje. Tvrdim da bolje pjevam od devedeset posto mojih kolega u Srbiji. Nastup u operi “Aida” je moj drugi angažman poslije manje uloge u operi “Madam Baterflaj” - kazao je za „Blic“ Stefan Pavlović.
Kako „Blic“ saznaje u Narodnom pozorištu, Stefan je nekoliko puta opominjao kolege na hodnicima da treba da znaju ko mu je otac. Da li je njegovo pevanje u ravni kolega koji su svoj glas školovali na muzičkim akademijama videće se kada ovih dana počnu probe za operu “Aida”.
Upravnik Narodnog pozorišta Dejan Savić pojašnjava da je Stefan Pavlović zajedno sa nekolicinom mladih operskih pjevača dobio angažman u nacionalnom teatru preko paušalnog ugovora.
- Stefan treba da dobije priliku da pokaže svoj talenat i umjeće, bez obzira na to što mu je otac predsjednik Upravnog odbora Narodnog pozorišta. Vjerujem da se nalazi u grupi mladih operskih pjevača kojima pripada budućnost Narodnog pozorišta. Pozorišna scena je vrlo surovo ogledalo, ali sam uvjeren da će izvođenje “Aide” u izuzetnom ambijentu Viminacijuma postati operski događaj sezone kakav odavno nismo imali - kazao je za „Blic“ Dejan Savić.
(Izvor:Blic)