Nastupom iz tri dijela nazvanim "Studija zabave", Kulberg balet u koreografiji Aleksandera Ekmana zatvorio je jubilarni deseti Beogradski festival igre.
Skoro puna sala Centra "Sava" uživala je u zaista nesvakidašnjoj predstavi. U prvom dijelu, 16 igrača preispituje granice zabave i umjetnosti kroz zabavan miks glume i plesa. U prvom činu plesa zapravo ima najmanje, a interaktivni performans podrazumijeva podsmjevanje produktima pop kulture kao što je "Seks i grad", đuskanje u bolivudskom stilu, i silazak među redove i "druženje" sa publikom.
Najveći deo posjetilaca bio je izenađen kada su se igrači umiješali među sjedišta, pa je možda izostao neki vid interakcije koji su plesači, uigrani i profesionalni, očekivali.
U drugom dijelu, šou se preselio u foaje Centra "Sava", gdje su igrači u plastičnim "kutijama" izvodili lagani ples, sve vrijeme imitirajući publiku okupljenu oko kutija.
Koreografiju, scenografiju i koncept potpisuje vodeći mladi koreograf Ekman, koji je ranije izjavio da je fasciniran razlikom između umetnosti i zabave i da želi da preispita klišee koji prate ta dva pojma. "Njujork tajms" nazvao je "Studiju zabave" predstavom koju moraju pogledati redovni posetioci plesnih teatara, ali i oni koji sa igrom nemaju veze.
Tokom jubilarnog Festivala igre, publika je vidjela 22 plesna komada prestižnih svjetskih kompanija, ali i našeg Narodnog pozorišta koje je oduševilo gledaoce izvodeći tri naslova različitih koreografa. Prema ocjeni publike, najzapaženija je bila trupa "Peeping Tom", koja je u Pozorištu na Terazijama izvela komad "Izdaje se".
(MONDO)