Ivana Dimić je na mjesto v.d. upravnika došla u decembru 2012. i zatekla situaciju s jedne strane obilježenu činjenicom da grad/osnivač smanjuje sredstva, a sa druge, zatekla je dugove.
Po njenim riječima, dug je iznosio 36.867.034,55, a pozorište je za šest mjeseci prihodovalo 36.570.835 dinara.
- Sada kada smo riješili pitanje naslijeđenog duga možemo početi da rješavamo pitanje svojih rashoda - kazala je Ivana Dimić napominjući da od 1. septembra pozorište kreće da radi bez omče dugova oko vrata.
Naslijeđeni dug od preko 36 miliona činilo je; preko pet miliona dobavljačima, 3.625.000 za javne nabavke, preko milion za predstavu “Pedeset udaraca”, 950.000 na ime naknadnih obaveza, obaveze po rješenju budžetske inspekcije 17.819.000, dug za struju 8.242.000 dinara.
Ivana Dimić je podsjetila da kada je njen prethodnik, Kokan Mladenović 2009. preuzeo dužnost od Svetozara Cvetkovića na računu pozorišta je bilo 1.075.000 dinara i ponovila da je Mladenović otišao sa mjesta direktora ostavivši dug od preko 36 miliona.
- Mislim da možemo reći da Atelje uspješno završava tzv. igrajući sezonu - rekla je Ivana Dimić.
Govoreći o svom pristupu vođenju pozorišta Ivana Dimić je istakla da repertoar pravi shodno glumačkom ansamblu. Nedavno premijerno izvedna predstava “Revizor” angažuje brojne glumce iz ansambla te kuće, a isto će biti i sa premijernom obnovom legendarne predstave “Sveti Georgije ubiva aždahu” Duška Kovačevića. U planu su još dvije predstave ako za to bude bilo sredstava i mogućnosti.
- Praviti repertoar prema ansamblu je i vid uštede i negovanje glumačkog potencijala kuće, duha pozorišta - kazala je Ivana Dimić, napominjući da postoje i drugi, legitimni pristupi.
Ona je zatim dodala da u Ateljeovim predstavama igra 60 gostijućih glumaca i 33 stalna članova ansambla. Napomenula je da kuća još duguje honorarcima za maj i dio juna.
- Daću sve od sebe da se honorarcima više ne duguje. I sama sam 16 godina bila samostalni umjetnik i znam kako je čekati honorar a nemati, što bi se reklo, „leba da jedeš” - rekla je Dimić.
Ona se osvrnula i na stanje u kulturi:
- Subvencionisano pozorište s ansamblom na plati je jeftinije, isplatljivije od tržišnog. Ako država ne subvencioniše teatre, uništiće se jedan oblik pozorišta, temeljni dio kulture. Kada se jednom, uništi nikada se više neće napraviti - rekla je direktor Ateljea
(Izvor:Blic)