Svadbena lomača
Umjetnik je prezentaciju počeo sa osvrtom na djelo „Svadbena lomača“ iz 2006. godine koji, kako je kazao, nikada nije zaživio kao rad već postoji samo kao ideja. Djelo je nastalo u zajedničkom radu sa njegovom tadašnjom ženom i partnerkom iz ateljea Majom Vučić.
- Rad je nastao mjesec dana poslije vjenčanja i bio je vatreno krštenje zajedničkog ateljea. Predstavlja dvoje umjetnika koji stoje nagi u prostoru u kojem rade, u centru je krevet, a okolo njih suvo lišće… Cilj mi je bio da pokažem da u tom susretu dva bića sve što je ovozemaljsko i suvišno otpada – oni se tu nalaze sami na krevetu. Suvo lišće je trebalo da predstavlja lomaču i mogućnost paljenja svih svojih suvišaka – istakao je Radonjić.
Principi prelaza
Umjetnik je govorio i o ciklusu „Principi prelaza: Rekvijem“, kao i o radu „Događaj“ (salonski epinefrim = izlažem stare radove) koji je bio predstavljen na Crnogosrkom likovnom salonu na Cetinju.
- Ideja koja stoji iza rada je da umjetnici najčešće samo nanovo „recikliraju“ jednu ideju koja im se u jednom trenutku pokazala uspješno. To se navodno pravda nekom poetikom. Čini mi se da je došlo do zamjene termina rukopis i poetika. Jedno je kada si u istom rukopisu, a poetika je nešto sasvim drugo – ona se ispisuje i čitaće se iz trajanja koje slijedi – smatra Radonjić.
(Izvor:Pobjeda)