Ovaj izdavački poduhvat jedinstven je u svijetu, ne samo u oblasti muzičkog obrazovanja, već i obrazovanja u celini, ističu autori.
Nekoliko godina rada rezultirale su serijom od (za sada) 4 knjige, koju autori nude direktorima i nastavicima muzičkih škola svakog tipa, počev od onih koje čini samo jedan nastavnik, pa do najvećih škola konvencionisanih sa univerzitetima u kojima se školuju hiljade talentovanih učenika i obrazuju profesionalci sveckog nivoa.
Serija knjiga nudi celovit organizacioni i nastavni model, zasnovan:na međunarodnim standardima: ISO 9001: 2015 - OHSAS 18001: 2007 - SA8000®: 2014 - CAF 2020;na najsvetlijim praktičnim primerima i iskustvima školskih sistema širom bivše Jugoslavije, Rusije, Italije i drugoh zemalja; na, od strane autora, detaljnom proučavanju sistema kvaliteta muzičkog obrazovanja Švajcerske i Nemačke, budući da su to zemlje koje su razvile sertifikaciona tela specijalizovana za ovu oblast, kao i internih modela upravljanja kvalitetom brojnih konzervatorijuma Italije, saopštili su.
Polazeći od spoznaje da više nije dovoljno učenicima i roditeljima ponuditi samo muzičko obrazovanje, već je potrebno ponuditi kvalitetno muzičko obrazovanje, zasnovano na jasnim ciljevima i kriterijumima, roditelji učenika danas, ističu, dobro znaju da ako se želi ponuditi kvalitetna obrazovan usluga, to podrazumijeva prije svega kvalitetnu organizaciju iste.
"Stoga, škole treba da razrade trajne mehanizme konstantnog strukturisanog unapređenja i monitoringa rezultata istih. Organizacioni model koji je do detalja razrađen u ovoj seriji knjiga, biće od koristi svim upravama i nastavnicima koji rade u muzičkim školama, kao i krovnim institucijama sistema koji vrše monitoring kvaliteta obrazovno vaspitnog rada na svim nivoima školovanje. Tri Makro -procesa sastavljena od 9 procesa, u sebi sadrže sve potrebne informacije, kao i operativne modele: procedure, slike, tabele, dijagrame tokova, obrasce/module, upitnike i kontrolne liste", navode autori.
Sav napor autora da finaliziraju ovako obiman projekat, usmjeren je, pojašnjavaju, ka senzibilizaciji javnosti, kako bi se shvatila važnost efikasne i efektivne organizacije muzičkih škola, kao jezgra celokupnog obrazovanja pojedinca, jer naučna istraživanja stavljaju na visoko prvo mesto rano učenje sviranja na instrumentima koje daje trajne benefite u svim oblastima života, učenja i zdravlja.
Komentari