Njegovo novo djelo „Wish“ („Želja“), nedavno je predstavljeno u okviru Belfast Festivala koji se održava u Sjevernoj Irskoj. Tokom četiri sedmice, Rodrigez-Herada i stotine volontera postavili su gomile zemlje, pijeska i drveta na oblast veličinine četiri i po hektara, kako bi završili jedan od najvećih realističnih portreta koji je ikada viđen na svijetu. Preciznije, za svoje djelo je iskoristio 30.000 drvenih štapova, dvije hiljade tona zemlje i isto toliko pijeska.
Koristeći najsavremeniju GPS tehnologiju Topcon i mnogo „staromodnog“ fizičkog rada, umjetnik i njegov tim su prvo površinu obilježili kolčevima i građevinskim linijama, prie nego što su volonteri rasuli materijal na označena mjesta.
Njegova nevjerovatna instalacija može se vidjeti na dva načina: iz vazduha – tačnije sa određenih mjesta nekih od krovova okolnih zgrada, i sa zemlje – šetnjom kroz staze ovih prirodnih materijala.
Jedinstveni proces rada Rodrigez-Herade u stvari je kreiranje ogromnog umjetničkog djela na tlu koje, pritom, ne škodi životnoj sredini.
- Raditi na djelu koje ima ogromne dimenzije postaje lični izazov, ali mi ujedno omogućava da skrenem pažnju na bitna pitanja, a veličina rada je osnova prave vrijednosti njegove poruke. Kreativnost se uvijek ispoljava kroz definisanje umjetničke intervencije koja će biti urađena samo od ovdašnjih materijala, a bez ikakvog uticaja na životnu sredinu i u saglasju sa lokacijom na kojoj se djelo nalazi – kazao je Rodrigez-Herada o specifičnostima svojih djela i njihovom nastajanu.
(Izvor:Analitika)