U Hrvatskom narodnom pozorištu u Zagrebu ovog je vikenda premijerno izvedena predstava Višnjik, koju je prema posljednjoj dovršenoj Čehovljevoj drami režirao u nas rado viđeni Slovenac Vito Taufer uz dramaturkinju Milu Pavičević. Tragikomediju o padu ruske aristokratije, izjedene dugovima i ispraznom svakodnevicom, Taufer je postavio bez mnogo intervencija u originalni tekst, tražeći savremenost u scenskim rješenjima. Tu se posebno istaknula posebna scenografija Branka Hojnika, koja upotpunjena vrlo dobrim kostimima Barbare Podlogar i svjetlom Denija Šesnića čini najjaču kariku nove predstave zagrebačkog HNK. Dinamična Tauferova režija, čiji tempo tek pomalo opada u drugom od četiri čina, razigrala je ansambl koji je iznenađujuće skladno iznio predstavu do samoga kraja, zasluživši gotovo desetminutni pljesak publike.
Magija Luke Vidovića
Zahvaljujući jakom autorskom timu i skladnoj zajedničkoj igri ansambla, Višnjik je solidna pozorišna zabava, temelj na kojem bi HNK ubuduće mogao graditi repertoar, nadograđujući ga i nešto hrabrijim scenskim iskoracima.
Muziku za predstavu komponovao je Mate Matišić, savjetnica za scenski pokret bila je Anja Đurinović, a za scensku magiju bio je zadužen Luka Vidović.
(Izvor:Večernji list)